Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :).

Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val.

Det gick på första försökte och när jag var klar så satt jag med ett STORT leende på mina läppar :).

Jag har bara försökt att fickparkera en enda gång efter körskolan och då gick det åt H-VETE.....ska ni veta. Det slutade med att sambon fick ta över och rätta till det hela. Efter det har jag varit livrädd för denna situation, men efter denna dag så VET jag att jag kan ;).


Igår satte dom upp byggställningar runt vårt hus. Nu ska taket ÄNTLIGEN bytas. Just nu har vi en presenning på taket eftersom det läcker in.

Tänk vad fint det blir när det är klart.

Jag ska ta före och efter bilder så att ni får se hur det ser ut.


Tjingeling

Skapa flashcards