Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Eva - 12 september 2010 21:56

Det har varit en mycket trevlig helg.

I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar.

Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m.

Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte skulle klara av alla dessa grenar så jag tog med mig kameran och fotograferade istället.

Jag försökte faktiskt hoppa höjdhopp eftersom jag tyckte det var kul i skolan, men jag vet inte vad som hände....kroppen vägrade samarbeta så det blev rakt in i ribban *asgarv* :). Ja, ja den bjöd jag på ;).


På kvällen hade vi firmafest med tema sport. Jag var "fotbollsfru" och klädde mig i vanliga kläder. Att klä ut mig och sånt är inte riktigt min grej. Kalla mig tråkig men så är det. Alla är vi olika :).


Mamma var barnvakt åt lille Martin och det hade gått jätte bra.

Hon var kvar tills idag.

Igår var hon och jag in till stan och reserverade matbord med stolar.

ÄNTLIGEN!!! Nu ska det andra skiten ut.

Vi fick en hatthylla i inflyttningspresent av mamma.


Idag kom min väm Eva och hennes dotter Tuva över och hälsade på. Det var sååååå roligt att träffa dom eftersom dom bor ca 25 mil härifrån.

Martin och Tuva lekte lite tillsammans.

På eftermiddagen kom sambons föräldrar och syster med familj.

Så det har varit full fart här hela dagen.


Martin har börjat att hosta och snora ikväll. Inte bra, inte bra. Jag vill inte att han ska bli förkyld nu för det har jag inte tid till.

Jag har ganska fullsmetat på jobbet denna vecka så det skulle bli katastrof om jag var hemma.

Hoppas sambon kan vara hemma i sånt fall.


Tjingeling


  

En nyvaken liten kille.


Skapa flashcards