Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Eva - 13 januari 2010 22:06

Usch vad tiden springer på. Halva januari har snart gått och jag har knappt fattat att det är ett nytt år.

Det är full fart på jobbet och sambon håller på att skola in Martin på förskolan.

Det går bra än så länge.

Igår var dom bara där 1½ timme och då ville inte Martin gå hem.

Idag var dom där längre, men det gick inte så bra för Martin att sova efter lunchen så dom fick gå hem. Dom hann inte långt innan Martin somnade i vagnen.

Martin tycker det är jätte kul att leka med dom andra barnen, men när någon gråter så sympatigråter han...som vanligt :).

Hur många barn får man förresten ha på en förskolelärare? Enligt sambon så har bara 3 stycken varit där och det är ca 20 barn. Not good!!

Jag har varit där och hälsat på och jag tycker det är jätte trånga lokaler och jag påpekade det. Fick inget svar.

Vi kommer ev ställa oss i byteskö till den förskolan egentligen vill ha, men går det bra efter inskolningen så kanske han får gå kvar.


Tjingeling


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards