Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Eva - 12 maj 2010 21:17

Katthemmet kunde inte ta mot Alice & Ozzy och nu har jag kontaktat ett annat katthem som sista utväg. Tyvärr verkar jag inte få något svar från dom :(.

Dom kunde i varje fall maila och berätta att dom har fullt eller liknande.


Vi är långlediga nu och det ska bli JÄTTE skönt. Jag behöver verkligen det.

Jag har en förkylning på G, eller så är det pollen. Kanske både och.

Jag knaprar lite allergitabletter nu för att se om det går över.

Hoppas, hoppas, hoppas!


Vår lägenhet är ute till försäljning nu. Jätte spännande :).

Fotona blev jätte bra så nu hoppas vi på att det kommer många på visningen. Tänk om vi inte skulle bli av med lägenheten, vilket öde. Nej, jag får inte tänka så, allt ska gå så bra så.


Idag var vi ute och åkte lite på kvällen. Jag fotade lite hemma hos min bror. Dom har kattungar som är 4 veckor och dom är helt underbart SÖTA ;).

Titta själva.

      

Sen några vårbilder.

   


Tjingeling  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards