Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Eva - 17 augusti 2010 22:55

Vilken smärta jag har i hälen. Jag började få ont igår och sen har det bara fortsatt. Tror jag åkte på sk. hälsporre :(. Jag har haft tendenser till det förr, men denna gång gör det tom ont när jag sitter med den i luften. Det molar och värker precis hela tiden.

Fan också...ursäkta, men det här är inte roligt.

Jag provade att gå i andra skor idag och då kändes det bättre. Det konstig är att dom skor jag gick i igår har sk. Soft shell och ska vara så himla bra.

Jo, pyttsan.

Nu blir det till att vila foten och gå i bra skor.

Det går säkert äver så småningom.


  


Idag ringde jag och bokade ett preliminärt datum för operation av den andrda foten. I januari i år opererade jag bort en knöl på utsidan av foten.¨

Nu är det den andra fotens tur.

Jag har fortfarande lite ont i den fot jag har opererat, men det tar säkert tid för den att läka. Någon har ju i varje fall varit inne och sågat och borrat i foten.

Jag ser inte fram mot operationen för jag minns hur fruktansvärt ont bedövningssprutorna gjorde. Dom var värst av allt. Hua....!

Jag måste operera den andra foten för jag börjar få riktigt ont i den knölen också och låter jag det va så kan jag inte gå snart.

Det är samma fot jag nu fått hälsporre i :(.


Nu blev det lite mycket tjat om fötter här känner jag, men det har bara kretsat runt dessa ting idag ;).


Tjingelin på er.

Ovido - Quiz & Flashcards