Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 5 september 2010

10-kamp

Av Eva - 5 september 2010 21:36

I morse fick jag sovmorgon. Underbart. Fick sova till kl 09.00

När jag kom ner så sa sambon att jag skulle ringa min mamma.

Hon var alldeles uppskärrad. Någon hade slagt sönder fönstret i ytterdörren i natt. Mamma hade tagit en halv sömntablett så hon hade inte hört något, men min systers dotter som bor där tillfälligt hörde någon knacka och sen ett brak vid kl 02.00, men inte tänkte mer på det(???). Mycket märkligt att någon slår sönder fönstret men inte gör inbrott.

Ja mycket konstiga saker händer det just nu och ibland kan man verkligen undra. Jag ska nog hålla mina tankar för mig själv för det verkar som "någon" vet mer än vad som sägs.

Jag förstår att mamma är jätte orolig och vem skulle inte vara det???


Idag har jag varit på 10-kamp med en del släktingar. Det är 10 grenar.

  1. Skitboll i hink på väggen
  2. Skitboll över planka och ner i en fyrkant
  3. Skitbowlingklot som ska rullas ner på cementfyllda burkar
  4. Skitboll som ska skjutas med golfklubba mellan 3 olika pinnar.
  5. Skitringar runt pinne.
  6. Skitboll i rör genom skogen
  7. Skitvarpa
  8. Skitboll i rör
  9. Skitboll som ska studsas en gång och sen ner i en hink
  10. Får välja bästa skitgrenen

Ja det där var grenarna ;).

Jag är HELT värdelös, har noll bollkänsla, men det är ju så kul :).

Jag fick 0 poäng på flera ställen....hihihihi!!!


Efter 10-kampen åkte jag hem till mamma och hjälpte henne fixa en skiva som vi satte i fönstret som är sönder.

Hon polisanmälde det, men jag fick övertala henne länge. Det är klart det ska anmälas, ifall det händer igen....Usch...läskigt, läskigt!!!


Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards