Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

IKEA igen

Av Eva - 29 augusti 2010 22:23

Min förkylning bröt ut. Jag var hemma från jobbet både i torsdags och i fredags. Halsen känns bättre nu, men näsan har börjat att rinna mer och jag nyser hela tiden. Vilket skit.

Igår var jag inte så pigg, men trotsade det halsonda och var iväg till en prylbutik med svärmor. Svärfar och sambon sågade till panel till verandan.

Jag handlade två hjärtan i smide som ska hänga i fönstret. Mitt i hjärtat är det en liten glaslykta med plats för ett värmeljus. Jag köpte även två andra lyktor som jag hängt i två andra fönster.

Idag kom svärföräldrarna igen. Svärfar och sambon skulle måla klart det vita på verandan.

Svärmor, Martin och jag åkte då till IKEA....igen :).

Denna gång köpte jag 7 sådanna här med lock,

Sen köpte jag dessa som jag ska ha i källaren för källsortering. Lite roligare än pappkassar som vi har nu.

     

Det blev även en liten lampa,

   

Bilderna har jag lånat från ikea.se


Just ja, jag köpte värmeljuslyktor i glas också ;).


Nu ska jag gå upp och krama kudde.


Tjingeling

  

 
 
skånepågen

skånepågen

4 september 2010 10:07

Hoppas du blir bra snart.
Man kan nog hitta en hel del på IKEA, men för egen del var det länge sedan jag besökte detta varuhus. Finns ett nyöppnat i Helsingborg, kanske dax att kolla lite på det.

http://aake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards