Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Beslutsångest

Av Eva - 12 augusti 2010 22:33

Snart helg. Så skönt det ska bli. Nu ser det ju ut som det ska bli fint väder också. För några dagar sedan sa dom att det skulle regna som tusan.

Jag hoppas på fint så vi kan måla verandan. Jag skulle behöva fortsätta måla uthuset också.


Idag har jag provat att så en ökenros. Hittade dessa frön på Tradera och det blir som ett bonsaiträd fast med blommor på. Själva stammen är egentligen rötter....ska bli kul att se om dom gror. Hoppas, hoppas hoppas!!!


Jag skulle behöva ta hem någon som kan ge mig idéer om heminredning. Just nu har jag kört fast och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det hemma.

Jag vill måla om hallen men vet inte vilken färg jag ska välja. Vi har panel på halva väggarna och den tänkte jag först måla vit och ha en lite mörkare färg upptill, men nu funderar jag på att göra tvärtom. Mörkare nere och ljusare upptill...hm...vi får se vad det blir.

Man ska nog boa in sig ett tag innan man börjar så det får väl se ut så här ett tag till.

Vi ska köpa nya stolar och bord till köket, men har nu börjat få beslutsångest över vad jag vill ha ;). Typiskt mig.


  

En söt liten kompis som ville vara med på bild.


Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards