Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Eva - 5 augusti 2010 22:38

Oj vad Martin har vänt på dygnet. Hur ska det gå på måndag då han ska till Förskolan igen :(.

Idag gick han upp kl. 9. Jag vaknade faktiskt före honom (?).

Tyvärr är han uppe mycket längre också. Idag var han vaken till 21.30

Tänk att 4 veckor har gått så snabbt.  Snart är man tillbaka till verkligeheten igen. Usch, set inte alls fram mot det.


Tänkte visa lite hur det ser ut här på kullen.

  

Här har vi huset från sidan.

 

Här är uthuset som jag precis faktiskt idag har börjat måla. Det behövs verkligen.

    

Här är örtagården med klättrande klematis.

    

Några klematisar.


Det kommer att komma fler bilder så småningom.


Jag har börjat att måla uthuset idag. Det är faktiskt ganska kul att måla. Falu rödfärg är så lättmålat. Det blir värre att måla dörrarna :).


Svärfar och sambon håller på och bygger en veranda och nu ska den snart vitmålat innan panelen ska upp. Bilder kommer senare.


I morgon ska jag nog försöka fortsätta att måla. Jag får göra det när Martin sover på dagen. Samtidigt är jag sugen på att göra något annat eftersom det är min sista semesterdag :(. Vi får se vad jag känner för i morgon när jag vaknar. Jag har ingen aning om vad det blir för väder heller.

Är det fint skulle man kanske åka och bada eller nåt.


Tjingeling



Ovido - Quiz & Flashcards