Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Tvättid

Av Eva - 26 april 2009 18:23

Tor det eller ej, men jag har bokat tid i tvättstugan i morgon. Tvättunnan svämmar över och jag hinner inte med.

Det är jätte smidigt att ha tvättmaskin i lägenheten, men just sängkläder är svåra att hänga upp eftersom det tar sådan plats.

Jag kan behöva lite egen tid för mig själv i tvättstugan :).


Tjingeling


 
 
Sanna

Sanna

26 april 2009 18:53

Tycker inte att du behöver lägga ner bloggen utan du gör de uppehåll nöden kräver. Jag har än så länge fasta tider men det kan ju komma att ändras varför man får ta detta också under beaktande. Slutar jag här hittar jag bara en bättre blogg och den länken blir din precis som den här är till dig idag. Så jag kommer nog att sakna dig och skulle vara gladare att få höra något ifrån dig än inget alls. Man hängre ju med lite sakta med Martin här också så jag skulle sakna stort. Sedan går ju allt det med i och för sig.

Så du behöver ju inte stänga igen helt.

Dagböcker som jag ändå tycker bloggen är finns ju lite för sin egen skull också. Liten notering om viktiga saker och saker man gjort - ska göra! Det är ju en text som man delar med sig men innebörden kan ju vara av stor betydelse längre fram för en själv.

Så fundera inte så mycket Eva...låt det bara vara och skriv när du känner för det efter sommaren och när du hinner.

Jag kommer visst aldrig iväg till IKEA och ser allt skoj du handlar...hihi!
Hoppas Martin kryar på sig och du får väl annars be om ögondroppar om det inte tar slut med infektionen (Noviform).

Lycka till med tvättat imorgon också och ska nog också passa på att byta lakan.

Kramis!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

26 april 2009 19:29

Du är för go du Sanna *ler*. Tänk att någon skulle sakna mig, som var lite skeptiskt till bloggandet, men sen upptäckte att det var beroendeframkallande :).
Jag kan ju faktiskt blogga via sms och mms också om jag förstått det rätt. Ska filura lite på hur man gör så kanske man ändå kan avlägga en rapport då och då när man är vid Västerbol.

Jag hoppas också att Martin kryar på sig snart...lilla gubben. Jag rinde sjukvårdsupplysningen och dom sa att om inte ögoninflammationen gick över på en vecka så skulle man ta kontakt med BVC så jag väntar ett tag till. Tack för upplysningen om Noviform. Man skulle kunna tro att du jobbar i vården eftersom du verkar kunna så mycket om sjukvård :).

Många varma kramar

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

26 april 2009 20:52

Tack snälla Eva för alla varma ord från dig också. Det blir man glad av.
Angående sms och mms måste det väl gå men fråga inte mig som knappt kan skicka ett...hehe.

Ja hoppas ögonen blir bättre och du kan ju badda med fysiologisk koksalt som du gör själv men det håller bara 24 timmar och sedan får man göra nytt.
5 dl vatten med ½ tsk salt kokas ihop och får svalna. Det kan med tur ta bort infektionen.

Kramisar igen!

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards