Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Eva - 4 april 2009 21:34

Idag har man inte gjort många knop. Jag passade på att sova liten när jag kom hem från Cilla för jag var helt slutkörd. I morgon får Johan gå upp med Martin när han vaknar för jag vägrar gå upp kl 5 igen.

Jag fick reda på att det är firmafest snart och både Johan och jag vill gå, men vi har ingen barnvakt :(. Farmor och farfar ska upp till Dalarna då och det var dom vi hade tänkte ha som barnvakt. Jag vet inte om vi vågar lämna honom till någon annan. Johan och jag får väl köra "sten, sax, påse" om vem som får gå. Jobbar man på samma jobb så blir det så här ibland :).


Nej nu ska jag prata med Cilla i luren.

Natti natti


Av Eva - 4 april 2009 14:57

Jag är helt slut efter en natt hos Cilla ;). Vaknade kl 5 i morse med migrän...fy tusan vad ont det gjorde i mitt huvud. Martin vaknade också då och låg och krånglade. När jag får migrän så kan jag inte ligga ner i sängen utan jag måste sitta och luta huvudet mot en vägg och sedan sitta helt still. Lättare sagt än gjort när Martin var vaken. Jag kräktes lite, tog en alvedon och efter ett tag gick det värsta över. Puh...hade det fortsatt så hade jag nog varit tvungen att väcka Cilla och be om hjälp med Martin. Det var jätte länge sedan jag hade migrän, jag får det mest på helgerna när jag slappnar av och sover för länge, men denna gång hjälpte nog rödvinet till så man har ju sig själv att skylla. 

Stackars Cilla fick gå upp tidigt idag hon också...sorry gumman! Vi tog en promenad upp till bageriet och började dagen med en bit smörgåstårta :). Sen var vi ute i 2 timmar och Martin njöt i det fina vädret. Det är en hel ny värld som har öppnats för honom nu när man kan vara ute.

Han har varit otroligt snäll hela tiden vi har varit där :). Mammas gosunge.


Så här låg Martin igår kväll och tittade på "Så ska det låta".

Det är ju mysigt att vara utan kläder.


Martin och Vilda gosar :)


Vilda poserar för "tant" Eva ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards