Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Eva - 3 april 2009 08:44

Idag finns det bara ett ord som stämmer in på mig, TRÖTT! Martin vaknade jätte tidigt i morse och först försökte jag få honom att somna om i vår säng, men det gick inte. Det vara bara till att gå upp och göra en flaska ersättning. Jag halvsov mig genom flaskan. Sen försökte jag gunga honom till sömns igen, men jag var så trött att jag gick omkring och blundade :).

Till slut somnade han om och jag tror jag knappt hann lägga huvudet på kudden innan jag sov igen. Jag måste försöka gå och lägga mig tidigare på kvällarna, men det är ju så skönt att sitta uppe ett tag efter att Martin har somnat. Jag önskar att han kunde somna tidigare. Han somnar runt kl 21-22 varje kväll.


Det är jätte fint väder och jag känner att jag måste gå ut idag. Det är nu man önskar att man bodde i hus och inte i lägenhet.

Martin och jag skulle kanske ha åkt till Cilla ikväll eftersom hon är ensam hemma med sina barn, men hon slutar först kl 19 så jag vet inte hur jag ska göra. Det blir så sent.


Jag var på syjunta hos mamma igår och det var jätte kul att träffa alla igen.

Vi fikade och åt gott till. Sen får man alltid höra det senaste skvallret och det är roligt ;).


Nej nu ska jag surfa vidare. Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards