Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Eva - 17 april 2009 14:17

Det blev en tevekanna, slevar och en Lasse Åbergtavla för det som var kvar på presentkortet. Var sedan och handlade lite käk och jag måste bara berätta att jag är mycket nöjd med vagnen :). Så smidigt att ta sig fram överallt. Lite jobbigt att inte kunna ställa någon matkasse i korgen eftersom den är så liten, men äh..man får ge sjutton att handla så mycket.

Martin och jag har precis ätit lasagne, jag en Karins Lasagne och Martin en burkmat. Gott gott!. Jag hoppas jag klarar mig till kvällen nu då det bjuds på plockmat ( tror att det var det i varje fall :)).

Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Har inte hunnit köpa något nytt och jag tycker inte det är kul att köpa kläder heller för ingenting passar :(. Man ska helst vara 175 cm lång och vara pinnsmal för att något ska passa och hur många procent ser ut så?

Vi får väl se om jag hinner skriva något mer här idag.

Annars får ni ha en trevlig kväll, det ska i varje fall jag försöka ha.


Tjingeling

Av Eva - 17 april 2009 07:29

Jag ska försöka ta mig iväg till Cervera och köpa en tevekanna ( heter det så?). Johan slog sönder den jag hade så igår fick jag servera kaffe ur en termos, medans kaffebryggaren laddades om :). Det fungerade det också, men kanske inte så snyggt.

Jag hade glömt bort att vi har ett presentkort där så det är ju alldeles perfekt.


Jag sitter fortfarande och klurar på hur jag ska göra ikväll, det vore ju trevligt att träffa arbetskamraterna, äta gott och ta ett glas vin ;).

Det största problemet är väl vad man ska ha på sig. Jag skulle verkligen behöva shoppa kläder. Det är alltid lilla Martin jag shoppar åt nu för tiden :). Ja, ja någon gammal trasa har jag väl i garderoben som går att använda.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards