Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Eva - 20 april 2009 20:57

Jag tvingade med mig Michelle ut på en promenad ikväll. Det var inte populärt. Det var ett evigt tjat, gnäll och muttrande hela vägen så det hade nästan varit bättre om hon hade varit hemma. Det gick bra att gå med mitt ben, visst känns det, men jag tog det lugnt och då gick det bra.

Jag har nästan alltid kameran med mig nu för tiden, det är dags att jag lär mig använda den :).

Här kommer några kort från promenaden.

Jag fångade även Michelle på bild, det brukar inte vara det lättaste...hehehe.

Så här brukar hon se ut på alla kort, vill aldrig vara med på bild.

Av Eva - 20 april 2009 15:58

Idag har jag inte gjort många knop, bara tagit det lugnt och skönt.

Jag har inte kunnat göra så mycket heller eftersom min ishiasnerv är i kläm.

Det är bättre nu, men jag måste hela tiden tänka på det när jag går så att jag inte vrider mig eller böjer mig när jag stödjer på benet.

Det är mycket varmare ute idag och jag hade önskat att jag hade kunnat ta en promenad :(, men det vågar jag inte. Tänk om benet viker sig och så kan jag inte ta mig hem. Det skulle vara lite jobbigt.

Nej, nog med mitt gnäll nu....nu kom Johan hem och han har handlat så att vi kan göra korvstroganoff med ris. Det är Michelles favoriträtt och hon kom hem idag så då tänkte jag att det kunde passa. Tyvärr hade hon ätit det på skolan idag redan, men äsch...mammas är godare :).


Kram


Av Eva - 20 april 2009 09:21

Idag känns det lite bättre och jag kan faktiskt ta mig fram om jag tar små steg, inte böjer mig framåt och inte åt sidan, men det är lite krångel att bära Martin för helt plötsligt så strålar det en fruktansvärd smärta och benet viker sig. Det står en rullator nere i trappuppgången och jag får väl gå ner och låna den om det blir värre :).

Det blir till att hålla sig inne idag, inga promenader eller andra gymnastikövningar så ger det säkert med sig.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards