Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Eva - 16 april 2009 23:32

Nu har syjuntegänget åkt hem. Det var riktigt kul att träffa dom. Alla var med utom faster I. Lite tråkigt, men man kan inte få ihop alla jämt. Kusin C var inte heller med men hon pluggar i en annan stad och har fullt upp så jag förstår att hon inte kommer ifrån. Hon är så duktig så min lilla kusin :).

Jag känner mig helt slut nu, full fart hela dagen och jag har knappt hunnit att sitta vid datorn alls.

I morgon är det firmafest och jag vet inte om jag ska gå ännu. Johan tänkte vara hemma för han orkade inte gå så då skulle man egentligen passa på, ja inte för att inte han är med utan för att han är hemma med lille Martin ;).

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa "Bärgad skörd" av Margit Söderholm. Fick låna den av mamma och det är en bok som knappt håller ihop, framsidan ramlade av bara jag tog i boken och nu är det bara att hoppas den håller ihop tills jag har läst den klart. Annars får jag väl ta tejp och försöka dra ihop den på något sätt.

Natti natti

Av Eva - 16 april 2009 18:09

Ska precis börjar göra i ordning vaniljsås till rabarberpajen :). Jag hoppas pajen blev bra, den stod inte innen i ugnen så länge som den skulle för den började bli bränd, men jag håller en tumme. Vår ugn är ju som den är eftersom luckan sitter lite på halvsvaj, men vi ska köpa ny så småningom, får aldrig ur arslet ur vagnen bara *skrattar*.

Ha det gott.


Tjingeling

Av Eva - 16 april 2009 11:27

Martin i sin nya vagn.

Lekparken är fortfarande översvämmad sedan snösmältningen.

Av Eva - 16 april 2009 07:39

Ny dag, nya möjligheter. Denna dag bjuder på en massa stress för jag har hur mycket som helst att göra eftersom det är "syjunta" hos mig ikväll.

Det ska bli kul att träffa alla igen. Johan får faktiskt vara hemma ikväll, annars brukar jag köra iväg honom, men jag kan behöva lite hjälp med Martin. Jag undrar varför vi kallar det syjunta, för det är nästan aldrig någon som har med sig något handarbete? Vi pratar skit och fikar gott :).






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards