Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Besök på jobbet idag

Av Eva - 19 maj 2009 13:38

Martin och jag var iväg till Coop och handlade och på väg hem stannade jag vid jobbet och skulle in en "snabbis". Jag vet sen förr att det aldrig blir ett snabbt besök och det blev det inte denna gång heller :). Man måste ju prata med alla, hjälpa till med en del saker osv så vi blev kvar ganska länge. Till slut orkade inte Martin längre och blev på dåligt humör så då var det bara att fara hem igen. Han somnade på vägen hem och som tur var så sov han vidare när vi kom hem.

Det är så kul att träffa alla kollegorna och idag var alla jätte glada över överraskningen vi fick igår :).


Jag försöker just nu kolla andras bloggar och avnjuta en kopp kaffe.

Tjingeling

 
 
Malin Hedén

Malin Hedén

19 maj 2009 14:29

Hej vännen!
Kul att du tittade in. Angående systemkamera, så tror jag det är kört för din del om du inte vill titta in i det "lilla hålet".
Jag TROR att det är så att det bara är digital och kompaktkamerorna som har vy i displayen UNDER fotgrafering?
KRAM

http://www.malinheden.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

19 maj 2009 14:30

Ps. Vilken häftig bild på presen *me like*!Ds.

http://www.malinheden.se

 
Ingen bild

Malin Hedén

19 maj 2009 16:45

Min kamera Nikon D80 är en digital system kamera, men det är skillnad på det, kompaktkamera och en ren digitalkamera. Är du med? En kompaktkamera är ett mellanting kan man säga. Jag har en Kodak Kompaktkamera som tar fantastiska bilder, men för mig som vill "till toppen" räcker den inte.
Jag tror inte att de digitala SYSTEMKAMERORNA har direktvy i displayen, utan att du måste titta i gluggen.
Blev du klokare *skrattar*?
Kramis

 
Sanna

Sanna

19 maj 2009 19:53

Förstår Martin och det blev väl för mycket kackel i hönsgården antar jag...hihi
Kramen

http://sancha

 
Ingen bild

Tattoofia

19 maj 2009 22:19

Hej! Färgen på pantern var som den vänstra bilden, någon form av brun/röd/gul. Tyvärr kommer den gamla färgen att skina igenom efter läkning. Jag har använt detta som en nödlösning så länge för att vi i augusti ska kunna fixa den som kunden vill ha den. Oftast om man vill täcka/trolla, så bör man välja något brokigare och större. =) Mvh Fia

 
Ingen bild

Skånepågen

19 maj 2009 22:49

Så här nära Thuns har jag inte varit på många år. Men jag är bara nära :-).

 
Sanna

Sanna

19 maj 2009 23:16

Ni läser ju värre än mellanrummet på krattan. ha ha

Det var ett POSTORDERFÖRETAG som gav mig detta eftersom jag räknas som trygg och betalande i tid kund.

-En Mors-Dags present var det ju!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Christer

Christer

20 maj 2009 00:08

Hej Eva!!Jag såg din fråga angående systemkamera på "Malins Hedéns blogg".Jag själv använder en "Sony Alpha DSLR-A300" och med den kan man själv välja med en enkel knapptryckning,om man vill titta i optiska sökaren (det lilla hålet!!) eller använda sig av displayen som förövrigt är vridbar.
En mycket prisvärd och bra systemkamera, enligt mitt tycke.
Ha det så bra och lycka till.
Hälsningar Christer.

http://www.christersfoto.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards