Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Eva - 10 maj 2009 20:51

Borta bra, men hemma bäst!

Igår var vi till Cilla, Henke och barnen och sov kvar. Det gick jätte bra med Martin fast han vaknade halv fem i morse och då var inte jag så pigg på att gå upp eftersom vi la oss efter kl 1 i natt. Som tur var så somnade han om efter ett tag och sov sedan fram till 7.20 :).

Vi drack lite vin, åt smörgåstårta och spelade plump. Min stapel såg ut som ett pärlhalsband och jag kom sist. Vad ovanligt ;). Det var bara förra gången jag hade tur och vann, men det lär nog aldrig mer upprepas.

Cilla, Michan och jag tog med oss barnen och hundarna på en promenad i morse. Det behövdes efter all smörgåstårta för vi åt det till frukost också ;).

Sen åkte vi vidare till svärföräldrarna eftersom Johans syster med familj är nere från Dalarna och hälsar på. Vi fick träffa en nya lilla kusin Emil och han var så liten....man glömmer bort att dom är så där små. Martin kändes helt plötsligt jätte stor i jämfört med den lilla nykomlingen.

Vi blev bjudna på mat där och det var toppen. Då slapp vi tänka på mat idag också.

Nu har vi kommit hem och Martin har precis badat. Det verkar som han är trött igen så vi ska försöka ge honom en flaska välling. Han har precis börjat att dricka havrevälling, men det verkar som ersättningen är godare.

Jag ligger lite efter i bloggtittandet så nu måste jag surfa runt och titta vad som har hänt hos er i helgen.


Tjingeling


Cillas vovve Keaton


Jag hittade en Kungsängslilja i Cillas rabatt som hon inte ens visste att hon hade :). Inte så bra bild, men det var ett staket i vägen.

Ovido - Quiz & Flashcards