Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Eva - 5 maj 2009 13:08

Jag ringde till läkaren och frågade om Martins ögoninflammtion, men dom ville inte skriva ut några antibiotikadroppar till honom ännu. Dom tyckte vi skulle fortsätta att badda med ljummet vatten eller koksaltlösning ett tag till. Han har haft en lindrig inflammation och eftersom det inte alls är mycket gult klet och han är inte röd i ögonen så vill dom vänta.


Jag ska gå in och läsa andras bloggar nu för själv har jag inget intressant att skriva om idag.


Tjingeling

Av Eva - 5 maj 2009 07:11

Jag trodde att Martin skulle somna om på morgonen, men pyttsan, sådan tur kan man inte ha två dgr i rad.

Idag är jag jätte trött för jag satt uppe alldeles för länge igår kväll, men man har ju bara sig själv att skylla.

Idag händer det inte så mycket här hemma. Jag ska ringa till läkaren och fråga om Martins ögoninflammation som inte riktigt är bra än. Han är mycket bättre, men det är fortfarande lite gult klet i ögonen när han vaknar.


Shit, nu kom det en katt flygandes över datorn! Nu är det full fart på hårbollarna ska jag säga. Dom flyger fram som två virevelvindar och mattorna ligger slickade längs väggarna. Suck!

Men dom behöver väl lite motion dom också.

Jag undrar om grannen under hör när dom drar fram här på golvet :).


Tjingeling



Ovido - Quiz & Flashcards