Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Förbannad

Av Eva - 31 juli 2010 23:05

Idag fick jag ta till terapin "rensa ogräs".

Jag blev så fruktansvärt arg och ledsen på en person idag. Och vem kan den personen vara då...jo mitt Ex så klart. Vem annars????

Han får så konstiga ideér ibland och han fattar inte att det går ut över hans dotter. Men en del är väl födda så helt enkelt.

Eftersom man inte får slå någon så gick jag därför ut i landet och rensade ogräs...funkar bra det med.


Ikväll var Michelle och jag ut till hennes farmor och farfar som skaffat häst.

Michelle är där var och varannan dag och idag följde jag med.

Hon red inte utan bara ryktade henne.

Det är en jätte fin häst, halv blod tror jag det är ;). Jag och hästraser....hehehe!!!!


  

 Michelle och Mirage (hästen alltså ;)).


  

En liten rumpa och en STOR rumpa :).

  

 Lilla Fia fastnade också på bild :).


Tjingeling

 
 
skånepågen

skånepågen

2 augusti 2010 18:14

Så blev det till slut ett eget hus i alla fall. Grattis till det.
Förbannad på X är nog vanligare än du tror.
Ogräsbehandling som terapi, bra tipps till de som behöver :-).

http://aake.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

5 augusti 2010 18:53

Hej på dig!
Det var väldigt längesen jag skrev till dig.
Hoppas allt är bra med er.
Jag förstår precis det där med "x-grejen".

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards