Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Eva - 2 april 2010 21:12

Vilken underbar vårdag det har varit idag :). Solen har lyst och fåglarna har kvittrat ikapp i träden.

Vi åkte på en tur till IKEA och sen vidare in på Toysrus och Media markt.

Jösses vad med grejer det fanns på Media markt.

På IKEA köpte vi batterier och påslakan med örngott.

Det är säkert skitkvalité för dom kostade 39:- st, men dom duger att ha vid stugan.

Något som irriterar mig med IKEA´s påslakan är att dom inte gör några hål upptill så det är jätte svårt att få i täcket. Under nätternas gång så rasar täcket ner en bit och det är mycket irriterande att inte kunna sticka in händerna i hålen och dra täcket rätt. Undrar hur mycket dom tjänar på att sy igen skiten ;).

Ja, ja man får väl skylla sig själv som handlar där.


Martins förkylning är nästan helt borta så det var en snabb släng han fick.

Jag började med penicillin igår, jag gav upp till slut. Jag fick detta för några månader sedan då jag också hade skit ont i bihålorna, men läkaren sa att jag kunde vänta några dagar för att se om det gick över och det blev bättre den gången, men jag hade receptet kvar.

Mina bihålor har värkt av och till hela vintern, men igår fick jag ont i tänderna till och med så då började jag kuren. Det känns som det värsta har vänt nu, men det gör fortfarande ont i tänderna.

Vilket skit det är när det sätter sig i bihålorna.


Jag funderar på att gå och lägga mig tidigt idag. Är så trött. GÄSP!


Tjingeling på er och Glad Påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards