Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Eva - 20 augusti 2008 20:54

Börjar bli less på att vara gravid..Är så trött jämt. Jag känner mig väldigt gnällig nu, men jag måste bara få skriva av mig lite. Idag när jag kom hem så hade jag fasansfulla sammandragningar. Kunde inte göra något alls, dom vara avlöste varandra hela tiden. Fick lägga mig ner och vila. Låg och tittade på Glamour en timme, sen lugnade det ner sig. ( Jag vet, Glamour...hm...men jag är fast i skiten tyvärr :))

Sen har lillbebis lagt sig med huvudet nedåt och där ligger lillpyre och gnussar mot nerver som strålar ner i hela underlivet och ner i framsidan av benen. Aj aj aj, det gör jävligt ont kan jag säga. Benen viker sig när det är som värst. Inte blir det bättre av att fogarna gör ont heller.

Inte kommer jag ihåg att det var så här förra gången, eller har jag bara förträngt det??? Vet inte. Det enda jag vet är att detta är sista gången jag är gravid...orkar inte gå igenom detta en gång till. Usch!


Så där ja, nu har jag fått gnälla lite...det behöver man ibland. Ingen har behövt att lyssna och man väljer ju själv om man vill läsa eller inte ;).


För att kompensera mitt gnäll så lägger jag ut en söt bild på en liten groda som jag fotograferade vid Västerbol nu i sommar. Det ser verkligen ut som han ville vara med på bild. Det är en riktigt cool groda måste jag säga.


Liten och söt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards