Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Eva - 18 augusti 2008 20:29

Babykorgen är bäddad och klar. Trodde inte att jag kunde sy, men det kunde jag :)

Av Eva - 18 augusti 2008 19:25

Började dagen med att jag och Johan var upp till Ackis för att undersöka om mina sammandragningar hade påverkat livmodertappen. Som tur var så såg allt bra ut och jag hade inte börjat att öppna mig. Så skönt! Äntligen kunde jag börja slappna av och slippa vara orolig.

Åkte till jobbet för att jobba mina 4 timmar ( har blivit 50% sjukskriven) och när jag kommer dit så är inte min medarbetare där som jag håller på och lär upp på mina arbetsuppgifter. Det visade sig att hon inte ville jobba kvar hos oss längre....Dah....!!!! Komma nu och säga det när jag har lärt upp henne sedan i maj...Ja jösses! Vad gör man? Blev panik på jobbet såklart, men nu har det i varje fall löst sig..Puh! Ska lära upp en annan tjej på 4 veckor ( på halvtid). Jag som skulle hålla mig undan från jobbet så mycket som möjligt på min föräldraledighet, men nu kommer jag att få jobba hemifrån en del. I varje fall i början tills den nya tjejen klarar allt själv.

Fick hem en dator från jobbet så att jag kan nå allt hemifrån...tur är väl det, då slipper jag känna pressen att jag måste till jobbet vissa dagar. Nu kan jag logga in hemifrån och det spelar ingen roll att jag går i morgonrock och ser förjävlig ut :). Allt tar ju sin lilla tid när man har en liten bebis....!

Nu ska jag bara slappa och ha det skönt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards