Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Eva - 26 augusti 2008 19:31

Idag var jag och fikade hos Linda. Elias sov när jag kom, men Emmie var vaken. Vilket litet charmtroll hon har blivit. Hon var så blyg förr, men nu fick jag hålla i henne. Elias vaknade efter ett tag, men då var han på uruselt humör. Dom är så söta så!!

Johan och jag var sedan och handlade och nu har vi köpt första blöjpaketet, tvättlappar och annat smått och gott som man snart kommer att behöva. Känns lite konstigt att köpa sånt nu, men tiden rinner iväg...bara 4 och en halv vecka kvar nu. Pust. Det är dags att hämta vagnen snart...måste testa om jag lätt får in den i Saaben. Annars får Johan och jag byta bil så att jag tar Volvon. Den bil jag kommer köra mest ska vi koppla bort airbagen på. Jag vill gärna ha lillpyre i fram istället för i bak där man har noll koll. Pratade med SAAB och dom kunde garantera att det var säkert att koppla bort airbagen. Det känns tryggt!


Jag fick hem varor från Ellos idag, hade beställt en barnjacka, men fick typiskt nog fel färg...Morr!!! Det visade sig att Ellos hade felmärkt art.numret...jag hade alltså beställt rätt, men fick fel. Bad dom skicka rätt färg, men den var slut. Så förbannad jag är...! Nu måste jag hålla på och krångla och skicka tillbaka skiten.

Fick åka till Lindex och köpa en annan liten jacka istället. Det kan ju vara kallt när lillpyre kommer ut så det gäller att vara förberedd.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards