Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Ingen rast ingen ro.

Av Eva - 9 maj 2010 22:09

Vilken helg!!!! Är HELT slut i kroppen, fötterna ömmar så nu sitter jag med dom i högläge :). Foten jag opererade i januari är inte bra än och just nu har jag jätte ont i den.

Vi har kört bort 20 kartonger, en USA-koffert, en gammal trampsymaskin, Johans dator, databord och en kontorsstol.

Våra vänner Linda & Niklas var så snälla så vi fick låna deras förråd och sen är en del annat hos andra :).

Mamma har varit barnvakt åt Martin i helgen och tack o lov säger jag, vi hade inte fått hälften gjort annars. TACK mamma <3.

Det hade gått jätte bra, han hade sovit hela natten och varit jätte snäll och duktig. Lillglutte!

Igår körde vi mest bort grejer och idag har vi städat och stylat inför fotograferingen i morgon. Vilket slitgöra. Så här undanplockat och fint har vi nog aldrig haft här hemma.

Vi tömde vårt "skrotrum" och gjorde ett barnrum till Martin. Han blev helt till sig idag när han kom hem och fick se det. ÅH.....så han :).

Få se hur det går för honom att sova själv där. Det går säkert bra eftersom han sover bra på nätterna, när han är frisk vill säga.

Vi kommer att ha "barnvakten" på på nätterna för att höra om han blir ledsen. Vi måste sova med stängda dörrar eftersom vi inte vill ha katterna i sovrummet.


Katterna är kvar och det är ingen som vill ha dom :(.

Jag funderar på att ringa ett katthem som jag varit i kontakt med och fråga om dom vill ta dom. Michelles eksem blossar upp hela tiden och jag funderar på om det kan vara katternas fel. Hon är förkyld hela tiden, precis som Martin så vi måste göra någon snart. Jag fick höra om någons dotter som hade haft precis som Michelle, men dom hade katterna kvar. Det slutade med att dottern blev allergisk mot både häst och hund.

Det är synd om det ska gå så långt när det faktiskt går att hindra.

Det är ledsamt, men dom måste flytta snart :(.


Tjingeling


 
 
Jag/Sanna

Jag/Sanna

10 maj 2010 17:35

Tulpanerna är liljeblommande men specifikt namn på dem minns jag inte. Kanske google kan ge något.

Jasså du blev inte av med dina kissar. Tråkigt men förstår att du måste göra något snart. Prova att ringa katthemmet och se. Håller tummarna för er.

Kramen!

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards