Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Eva - 31 januari 2010 20:44

Idag har det inte varit en bra dag :(. Det gör så ont i foten. Har jag den i högläge så börjar det värka i hela foten för den är så hårt lindad att jag får blodbrist då. I morgon ska jag ringa och fråga om jag kan lätta lite på bandaget.

Jag har varit ute och promenerat i 10 minuter idag och det gjorde jätte ont och jag tog mig fram som en snigel. Jag har fått ett schema jag så gå efter, men jag kan inte säga att jag har följt det precis.

Står jag för länge, tex idag när jag lagade mat så fick jag jätte ont och det känns att foten blir överansträngd.

Ja, ja det är väl bara att bita ihop, det går ju över så småningom.

Tur att det finns värktabletter i varje fall.


Så här ser min fot ut. Det är INTE Hallux Valgus, utan den är en sk "Skräddarknöl" som sitter på utsidan av foten som jag opererat bort. Man kan säga att det är en Hallux Valgus fast på utsidan.

  

Visst är den blå och fin?


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards