Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Eva - 12 december 2008 19:07

Det var riktigt kul på 80-tals festen igår, men mindre roligt att vakna i morse. Pang knack i huvudet och mådde skit illa. Det är inte bra att blanda, vin, öl, snaps och Baileys ;). Man har ju bara sig själv att skylla.

Du och Jag spelade på kvällen och dom är ju helt suveräna.

Det var skit kul att se hur alla hade spökat ut sig. Jag hade mest ångest över håret, men fick till slut till det med massor av hårspray och tupering.

Var tvungen att tvätta håret idag, men det var knappt jag fick bort sprayen ur håret ändå. Hur orkade man hålla på så där förr? Kommer ihåg att mamma fick köpa ny hårspray åt mig stup i kvarten :).

Min sk. Spike lugg var inte att leka med på den tiden. För att få till den så fick jag föna håret upp och ner och sen i med en massa spray.

Ja jösses, det var tider det.


Det hade gått jätte bra för farmor och farfar att ha Martin. Han hade sovit bra i natt också.

När vi hämtade honom så låg han och sov i farmors knä...lilla skrutten.

Just nu är han mindre glad och Johan bär omkring på honom och försöker få honom att sova. Han är övertrött och då har han så svårt att slappna av. Då är ingenting bra. Får han bara sova en stund nu så är han glad och pigg igen när han vaknar. Det gäller att försöka få honom att somna innan han blir övertrött. Annars är det kört.


Ikväll är det Idolfinal.....Kevin är ju redan en självklar vinnare så man vet ju redan utgången, men det ska bli kul att se den ändå.




Skapa flashcards