Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Eva - 14 december 2008 20:12

Fick höra något väldigt tråkigt idag...men jag kan inte berätta vad det är innan jag vet mer. Fy fan säger jag bara...!! Det känns som en klump i magen och jag ser inte fram mot veckan som kommer.

Magen är helt i uppror av oroligheterna....visste väl att dagen skulle komma, men inte redan.

Jag skriver i gåtor, jag vet, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

Vi får väl se om det är så illa som vi tror eller om det finns ett hopp.


Helgen har varit väldigt lugn. Igår kväll dammsög jag och torkade golven, rolig sysselsättning en lördagkväll ;), men man är ju tvungen att göra sånt ibland. Idag har vi inte gjort mycket, var och handlade en sväng och sen gjorde jag en Broccoli och skinkpaj. Tack Eva.M för receptet, den var lika god som din ;).

Sen fick vi reda på det tråkiga och nu är hela kvällen förstörd :(.

Detta inlägg börjar bli lite väl deppigt nu så det är bäst att jag slutar skriva.



Ovido - Quiz & Flashcards