Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Eva - 15 december 2008 11:53

Var på återbesök på MVC idag och gick igenom besiktningen utan anmärkning ;). Det är aldrig kul att göra dessa undersökningar, men ibland har man inget annat val. Skönt att höra att allt återgått till det normala igen.

Johan åkte hem för att passa Martin medans jag var där. Ville inte gå upp med honom dit ifall han var vaken och på sitt värsta humör.

Martin har börjat att hitta sina händer och fötter nu och det är så kul att se. Han tittar på sin lilla knytnäve med stor ögon och för den fram och tillbaka till ansiktet. Han ligger också och tittar på sina fötter och det ser ut som han verkligen förstår att dom är hans =).

Det händer mycket nu, han är världens charmtroll och skrattar nästan jämt när han är vaken. Men sen kan det vända fort om han blir trött, han blir fortfarande ett "monster" när han är trött. Det går knappt att få honom att slappna av då. Då ska det vaggas till sömns. Jag hoppas det vänder snart för nu börjar han bli bra tung att bära på. Han väger ca 7 kg nu.

Han har fått ett nytt smeknamn, dunderklumpen "smile".


Solen skiner idag och det gör mycket för humöret. En liten orokänsla har jag i magen fortfarande sedan jag fick höra tråkigheterna igår. Jag kan säga att det har med jobbet att göra. Mer information kommer att komma om hur det går. Kanske är det inte så illa som det låter, men ingenting är säkert. Det kommer i varje fall bli förändringar framöver och ingen vet vad och hur mycket.


Nu ska jag passa på att surfa runt och lite och samtidigt ta mig en svart kopp kaffe medans Martin sover.

Tjingeling




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards