Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Eva - 6 december 2008 08:21

Igår kväll var jag till mamma på "syjunta" och eftersom vi hade julavslutning så bytte vi julklappar med varandra. Jag fick 3 st handdukar i mitt paket. Skit bra! Det går åt en hel del här hemma. Man ska ha en på skötbordet, i skötväskan, en på axeln efter att Martin har ätit ( skydd mot kräkor =)) så det går åt några stycken per dag. Tvättmaskinen går varm här hemma.

Jag hade köpt 2 st jätte fina glaskulor som man kan hänga i granen och det paketet fick min kusin Cecilia. Hon verkade nöjd.

Michelle och hennes kompis Isabell var till sin pojkvänner igår kväll så jag hämtade dom vid bussen kl. 00. Dom bor ute på landet någonstans. När dom hoppade in i bilen så stank det moped om dom :). Man kommer ju ihåg lukten sen man själv var i den åldern och hade moped. Dom hade blivit skjutsade till bussen på moderna, hm....men dom hade haft hjälmar på sig i varje fall och då kan det väl gå an. Som sagt, man har ju varit tonåring själv och jag är än så länge glad att hon inte är som jag ;).

Michelles stövlar var så skitiga att dom såg bruna och den ena stöveln var total demolerad. Fattar inte vad hon har gjort, men hon kan aldrig mer sätta på sig dom. Vi får försöka köpa nya till henne idag för så där kan hon inte gå.

Nu har Martin ledsnat i sitt babygym så jag måste gå och försöka roa honom.

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards