Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Eva - 8 september 2009 22:15

Idag har jag bytt till Telia som mobiloperatör. Jag har haft Telenor i många år, men nu har jag börjat att ledsan på den dålig mottagningen överallt. Enda stället det funkar hyffsat på är i stan, men så fort man kommer ut på landet så får man gå runt och leta efter ställen där det går att ringa. Så ska det inte vara.

Nu hoppas jag det går bättre. Jag har fått mitt nya simkort, men Telia tar över först den 14:e september.  


Tittade ni på Idol ikväll....hehehe..........vilka dårar det finns :). Hur kan man ställa upp och sjunga i teve när man är helt tondöv??? Många sådan finns det.

Själv skulle jag aldrig utsätta mig för detta....hua!


Tjingeling

  

Av Eva - 8 september 2009 15:28

Coolt, dom har gjort om här på bloggen så nu måste jag testa att slänga in ett inlägg.

Det var verkligen på tiden att dom gjorde något åt tråkiga bloggagratis.se Glad.

Det fungerar ju nästan precis som förr fast man kan göra lite mer saker nu + att se

sina foton i miniatyrbilder. Ett stort plus.

Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards