Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Eva - 31 mars 2010 21:44

Jag blir galen snart. Nu är Martin sjuk IGEN :(. 4 dgr fick han hålla sig frisk denna gång. Han nyser och näsan och ögonen rinner konstant hela tiden.

Jag tycker så synd om honom som aldrig får vara frisk en längre period.

Han som var så glad över att vara tillbaka på förskolan.


Inte nog med det så är tydligen Michelles eksem värre igen så i morgon ska hennes pappas fru ringa till Hud och fråga hur det går med remissen.

Det ser ut som stafylokokerna är tillbaka igen. Det som såg så bra ut efter att hon fick antibiotika intravenöst.

Jag hoppas dom tar det på allvar. Om 3 penicillinkurer inte hjälper, vad hjälper då????


Ikväll har jag borsta katterna, det var verkligen dags. Jag har inte haft tid med om på sista tiden, men ikväll så tog jag tag i det.

Det blev en del hår kan jag tala om.

Här nedanför är bildbeviset :). Jag var också ganska full av katthår och fick ta fram rollern och rolla av kläderna.


  


Ovido - Quiz & Flashcards