Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Eva - 28 mars 2010 21:40

Så har denna helg dragit förbi också. Den gick lika fort som alla andra helger.

Min förkylning är inte bra än och nu är jag riktigt less på det här. Jag förstår inte vart allt snor kommer ifrån, vad bildas det av egentligen??? Det är nästan så man får vätskebrist ;).

Jag har fått hosta också, en riktigt envis som inte lossnar. Nu kör jag med Mollipect så får vi se om det blir någon skillnad.

Martin är bättre tack och lov och jag hoppas han får hålla sig frisk i mer än 6 dgr denna gång.


Denna vecka blir en kort vecka, först halvdag på torsdag och sen ledig fredag och måndag. Det ser jag fram mot ;). Jag behöver ha lite ledighet nu så jag kan vila upp min nersatta kropp.


Igår var Martin och jag till Toysrus. Vad med folk, det är precis nyöppnat och dom hade halva priset på Lego. Allt Lego var slut :).

Martin valde en traktor, han är helt galen i dom. Han sken upp som en sol när han fick se den så jag kunde inte låta bli att köpa den.

Lite bortskämd kanske, men man måste få skämma bort sina barn ibland.

Han fick även ett bilgarage från Fisher Price :).


Idag har vi inte gjort många knop. Johan var lite slut eftersom han var på galej igår och själv däckade jag i soffan mitt på dagen. Det måste vara förkylningen som gör att jag är så trött hela tiden.

Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig nu för jag är astrött. Förkylningen gör att jag inte orkar någonting :(.


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards