Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Eva - 7 mars 2010 10:44

Usch, nu har jag beslutsångest. Det ringde en kvinna från Uddevalla som jätte gärna skulle vilja ta hand om Alice och Ozzy. Synd att hon bor så långt bort. Dom bodde i ett hus vid havet där dom skulle få tillgång till att gå ut. Allt lät så otroligt bra, men jag har inte tid till att åka genom halva Sverige för att se hur dom bor :(. Hon satt hon kunde maila bilder på hur dom bor och jag funderar faktiskt på att ringa upp igen och be henne skicka bilderna.

Alla andra som har hört av sig bor i lägenhet och jag önskar att dom hamnar hos någon med hus så att dom kan gå ut.

Nu har jag beslutsångest.


Martin vaknade med ett vrål i morse och han var helt hysterisk. Johan gick upp med honom och då visade det sig att han hade feber och var jätte törstig.

När ska vi få hålla oss friska???? Jag börjar bli riktigt less på det här nu.

Jag kan verkligen inte vara hemma denna vecka så det blir Johan som åker på det lasset tyvärr. Han har ju också en massa att göra på jobbet, men vad ska man göra?

Jag hoppas det bara är något tillfälligt och att febern går över tills i morgon. Bara det inte är öronen igen :(.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards