Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Eva - 29 mars 2010 21:10

Fy vilken hosta jag har fått :(. Det sitter fast i luftvägarna och hur jag än försöker så lossnar det inte. Jag kör på med Mollipect och håller en tumme på att det blir bättre snart.


Idag har jag arbetat utan att ha andan i halsen och det var länge sedan sist. Jag funderar faktiskt på att ta ledigt på torsdag när det är halvdag ;-). Man ska kanske passa på när man kan.


Martin har gått på förskolan idag och han verkade glad över att vara tillbaka. Han var inte alls ledsen när jag lämnade honom, snarare överlycklig :).

När sambon hämtade honom så var dom ute och han stod mitt i en stor vattenpöl. På väg till sambon så snubblade han och låg på alla fyra i vattnet. Lagom blöt och fin han var när han kom hem ;O).


Jag tvärslocknade på soffan ikväll. Märkte inte ens att sambon gav Martin gröt och gjorde honom klar för natten. Det var precis som någon hade klubbat ner mig. Jag är fortfarande trött och funderar på att gå och lägga mig snart.

Jag läser Skumtimmen och den börjar bli lite spännande nu så jag vill fortsätta läsa.


Tjingeling

Skapa flashcards