Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Eva - 3 oktober 2009 21:36

Martin vaknade kl 5 i morse....jag fick honom att somna om ett tag, men sen låg han och knölade och bökade så vid halv sju gick Johan upp med honom. Han skulle ändå upp tidigt eftersom han och min lillebror skulle ut och fiska. Jag och Martin åkte sedan ut till min mamma en stund. Meningen var att vi skulle åka förbi två stycken hus som är till salu, men det kom annat i vägen.

Jag var in på Apoteket och köpte en ögonsalva till min vagel i ögat. Den ska vara bakteriehämmande. Jag ska prova den när jag går och lägger mig. Sen köpte jag även en salva som smörjer ögat för jag läste att man kan få vaglar om man är torr i ögonen. Jag har oturen och får vaglar i ögonen hela tiden. Dock ingen så stor som denna gång, men jag har näsan alltid små på ögonfransraden. Jag behöver bara titta ut om det blåser så får jag ett gäng. Nu ska jag försöka förebygga med denna salva på nätterna. Hoppas det hjälper.


Nu ska jag gå och lägga mig för jag är fruktansvärt trött.


Tjingeling

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards