Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Eva - 12 oktober 2009 20:43

Martin har precis gått och lagt sig och nu njuter jag av lugnet. Det är full fart på jobbet och jag vet inte hur jag ska hinna med allting, men det går väl på något vis det också.


Mitt öga kliar så jag håller på att bli galen. Först var det vageln som irriterade och sen kom klådan. Jag ringde till husläkarmottagningen och frågade vad jag skulle göra och sjuksköterskan sa att jag inte skulle sminka mig på några dagar. Hon sa att det kunde ha varit bakterier i vageln som sedan sprider sig med sminket. Hm....ska jag gå osminkad på jobbet och se ut som ett lik??? Fy....!! Hur ska jag stå ut? Det är ett STORT tjejprobem ;-). Men har man inget val så har man. Jag får bita i det sura äpplet och vara utan några dagar. Om det sen blir bättre så får jag köpa en ny mascara så att jag inte får skiten i ögonen igen. Kajalen kan man ju vässa av en bit. Då borde ev. bakterier försvinna.

Jag fick en läkartid på fredag så om det inte är bättre då så får jag gå dit. Hinner jag bli bra så skulle jag bara ringa och avboka tiden.


Tjingeling



Ovido - Quiz & Flashcards