Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Eva - 4 oktober 2009 21:04

Vi har varit på husvisning idag. Ett riktigt renoveringsobjekt. På bilderna såg det mycket finare ut ( som alltid), men hela huset måste rustat invändigt, ja utom badrummen som var renoverade och klara. Det stod att man kunde bo där medans man rustade och visst kan man säkert det, men vi orkar inte bo i en byggarbetsplats. Det var alldeles för mycket att göra tyvärr.

Det var ganska många som var där och tittade, men jag tror det var många som drog öronen åt sig när dom fick se hur mycket det egentligen var att göra.

Vi får leta vidare.


Jag hade i ögonsalva igår kväll, men man undrar varför dom gör en salva gul så det ser ut som hela ögat är fullt av äckligt var. Usch så vidrigt det såg ut.

Vageln känns bättre idag och den har blivit lite mindre. Det gör fortfarande ont, men jag hoppas den ger med sig snart. Jag ska sitta på en massa möten i veckan + en kurs på onsdag så jag vill gärna inte se ut som ett miffo då.

Jag håller på att bli galen på min förkylning som varken bryter ut ordentligt eller går tillbaka. Jag kan känna mig ganska bra för att i nästa sekund känna mig skitdålig. Så där håller det på hela tiden. Idag fick jag ont i halsen igen och näsan sticker och jag nyser och snorar. Fan, blir förbannad på det här. Kroppen blir helt slut och jag är vansinnigt trött hela dagarna.

Fortsätter det så här hela veckan så får jag nog uppsöka farbror doktorn för så här orkar jag inte gå mycket längre.

Hoppas ni andra håller er friska och krya.


Kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards