Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Eva - 21 oktober 2009 22:05

Jag kom fram till mötet på "annan ort" utan några problem i tisdags :). Det var lite läskigt att köra för det var jätte dimmigt så man knappt såg någonting och sen låg temperaturen på 0 så jag visste inte om det var halt eller inte. Det är verkligen dags att sätta på vinterdäcken nu för man vet aldrig. Plötsligt kanske det är en decimeter snö när man vaknar en morgon. Däcken ligger hos mamma på landet så det får nog bli en tur dit i helgen.


Martin har varit jätte kinkig och grinig i kväll, jag undrar om det kan vara en tand på gång för han har fingrarna i munnen hela tiden. Jag har försökt att känna efter men hittar ingen liten tand på väg.

I dag har han tagit ett steg utan att hålla i sig så nu kanske han börjar knata på snart. Jag tycker han är sen med tanke på att både jag och Johan var tidiga på att gå, men barn utvecklas så olika i den här åldern.

Han blir fortfarande som en strandad val när man lägger honom på rygg på golvet. Han blir jätte arg och vägrar att vända sig om.....hehehe...ser för roligt ut ;-). Han hatar verkligen att ligga på mage så det är ju en livsfara att vända sig om. Han har börjat att lägga sig på magen i sängen på nätterna och då vaknar han helt hysterisk....lilla gubben då. Hur farligt kan det va? Glad


Jag har fullt upp på jobbet så tiden bara flyger iväg om dagarna. Det känns som dygnet behöver fler timmar för att man ska hinna med, men jag vet att detta är en period som kommer att vara jobbig. I vår är det förhoppningsvis över och man kan koncentrera sig på annat som är roligare. Det har blivit många tårar och tankar dessa veckor, men nu börjar det kännas bättre. Det var nog en kombination av att börja jobba, nya projekt på gång, farmor somnade in och en massa annat som rörde upp så många känslor. Det kändes som det bara var en sörja av olka känslor och tankar och det kan ibland bli för mycket.


Sen får jag verkligen be om ursäkt till alla mina bloggvänner där ute, jag har inte glömt bort er, det är bara lite mycket just nu och som jag skrev innan, tiden bara flyger iväg.

Kramar till er!


     




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards