Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Eva - 9 oktober 2009 21:25

Åh, äntligen kan man sätta sig ner i lugn och ro och bara vara. Det har varit en intensiv vecka mef många nya intryck och det känns som jag inte slappnat av en sekund. Nu ska jag bara njuta av helgen.

Martin somnade som vanligt sent, förstår inte att han ska vara en sån nattsuddare.

Nu har han börjat att släppa taget allt mer. Han blir överlycklig när han märker att han kan stå själv :).

Det står nog inte på innan han går. Synd att man jobbar och säkert kommer att missa dom första stegen :(.

Men, men Johan får ju uppleva det i varje fall och han ska väl också få sina ögonblick.

Idol skrålar i bakgrunden, men jag hör knappt när dom sjunger för ljudet på teven är lågt för att det inte ska störa Martins sömn.


I morgon ska jag och några vänner ut på galej i Stockholm. Det ska bli skitkul. Man är inte bortskämd med att få tänka på sig själv och ha kul nu för tiden.


Jag funderar allvarligt på att gå och sova för jag är fruktansvärt trött. Ögonen rinner. Appropå ögon så är vageln fortfarande kvar, men nu syns den knappt längre. På mornarna är ögat jätte svullet och det är en massa klet i och utanför så den går kanske sönder och tömmer sig på natten. Bra, då försvinner den fortare.


Natti natti på er



Ovido - Quiz & Flashcards