Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Eva - 14 oktober 2009 21:58

Nu har det snöat två dagar i rad. Usch och fy. Det är svinkallt ute och så fort man sticker ut näsan så rinner den. Det känns kallare än när det är -15 grader ute eftersom det är så fuktigt ute. Burr....nu skulle jag bara vilja gå i ide och vakna upp i vår när allt börjar grönska.


Mitt öga har varit lite bättre idag. Det kliar inte precis hela tiden och förhoppningsvis är det en tecken på att det går åt rätt håll. Jag har inte använt kajal eller mascara på två dagar och jag ska försöka hålla ut tills klådan är borta. Jag har köpt en ny mascara och jag längtar tills jag kan smeta på mig den igen. Jag ser så trött ut utan.


Jag har tänkt mycket ikväll och har beslutat mig för att ge upp vissa saker. Jag tänker inte strida något mer utan nu tänker jag lägga min kraft och energi på något som ger energi och tillfredsställelse tillbaka.

Det är jätte jobbigt, men på något sätt ska jag nog ta mig vidare.

Det känns som jag är ute på djupt vatten och inte riktigt kan ta mig iland, men jag ska fortsätta simma fast inte mot vågorna utan med vågorna. Det kommer säkert att ta mig ut på ännu djupare vatten, men jag är en jäkel på att simma så det löser sig nog ;-).


Natti natti

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards