Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Längtar efter massage

Av Eva - 19 oktober 2009 21:46

Sofia undrade hur det är med mitt öga och jag kan berätta att det är mycket bättre. Jag behövde aldrig gå till läkaren eftersom det blev bättre av att vara utan smink. Nu har jag köpt en ny mascara som är "bakteriefri" :).


I morgon ska jag iväg till annan "ort" igen för ett möte. Jag känner egentligen inte alls för det, men har inget annat val. Det som skrämmer mig mest är att jag ska åka själv och jag har bara varit där en enda gång förut så jag lär tejpa upp vägbeskrivningen på instrumentpanelen ;-).

Det är ett nytt projekt på gång som jag inte alls förstår mig på. För det första blev jag bara inkastad i det utan att veta vad dom gått igenom och sen är jag helt emot det. I teorin låter allt så jäkla bra, men hur det fungerar i praktiken, ja det struntas det helt i. Mycket märkligt.

Men som sagt, jag försöker lägga min energi på annat, fast jag ska erkänna att det tär mycket på mig.

Jag bara önskar att det var vår nu så allt detta var över.


I morgon har jag massage och det ska bli så skönt. Jag ska be massören att ta i extra mycket i nedre delen av ryggen för det är där jag har ont. Det är sviter efter allt bärandes på Martin. Jag ska bara ligga och njuta, slappna av och tänka på ljusare tider :).


Tjingeling


  


 
 
Sussi

Sussi

20 oktober 2009 11:05

Det är inte lätt när man har nåt problem med ögonen.. man vill ju andvända smink för att döja så mycket som möjligt av problemet man har men samtidigt, för att man använder smink så blir det sämre!!Vilket dilemma!

Jag gillar inte heller att åka ensam till olika ställen jag aldrig varit på! Jag har dåligt lokalsinne (tack för det mamma). Nu fick jag tips på en julklapp till.. En GPS!

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jempajenny

Jempajenny

20 oktober 2009 21:05

Skönt att ögat är bättre!

Mindre skönt att det inte känns hundra med jobbet. Njut av massagen. Visst märks det av att man kånkar runt på 11 kg!

Kram!

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 oktober 2009 22:10

Skönt att ögat blivit bättre.

Ja min sambo har slängt ur sig ett par konstiga kommentarer sen första gången jag träffade honom, fast det kanske är nån sorts charm i det.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

21 oktober 2009 11:51

Finns det verkligen baktereifri mascara? Jag brukar tvätta borsten lite då och då och har fått för mig att man kan reducera bakterier så.

Skönt att du är bättre igen och förstår att detta måste ha varit jobbigt. Tur att det inte påverkar synen även om ögat blir mindre!

Ha en go vecka och ta hand om både dig och Martin!
Kramen!

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards