Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Biobesök ikväll

Av Eva - 29 oktober 2009 22:14

Ikväll har Michelle och jag varit på "This is it" på Bio. Vilken fantastisk människa Michael Jackson är. Det syns att han inte har samma energi som förr, men herre gud, han var ju 50 år så det säger sig självt.

Vi hamnade bredvid en karl som satt och stampade takten genom varje låt, vädligt irriterande och jag hade lust att slå något hårt i huvudet på honom ;-).

När vi hade satt oss ner kom två tjejer som skulle sitta bredvid oss på andra sidan och då visade det sig att det var Maria som jag gått i skolan med 1-9:an. Det var riktigt kul att se henne för det var evigheter sedan sist.

På bion var även Michelles klasskompis med mamma och dom bor i närheten så jag skjutsade hem dom så att dom slapp åka buss.

På väg till bilen fick jag ett sms av en gammal vän som jag vet är i Uppsala nu och då visade det sig att vi hade mött varandra, men jag såg inte det :(. Jag frågade varför hon inte sa något, men dom hade bråttom till bion och jag såg ut att ha bråttom från bion. Typiskt!!! Men vi ska ses snart, hoppas bara vi får till det snart.


Martin är snorig, men än så länge verkar det som det bara har satt sig i näsan på honom. Jag håller en tumme vädligt hårt att han inte får skiten i luftvägarna igen...hoppas, hoppas!

Annars är han ganska pigg. Han släpper taget mer och mer och vi bara väntar på att han ska börja gå. Han har tagit något steg mellan saker, men han verkar lite feg. Det är kanske bra att han väntar ett tag till så att han verkligen har balansen innan han går.


På jobbet är det som vanligt full fart. Dagarna går fort och det känns som man har tusen saker kvar att göra. Jag tänker försöka att inte jobba över för familjen är mycket viktigare. Förr kändes arbetet som en andra familj, men saker och ting har förändrats. Det är inte riktigt samma sak längre.


Tjingeling


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards