Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Eva - 5 december 2009 11:36

Idag är det snorigt, jag är så less på att alltid vara täppt i näsan eller så rinner den som en kran. Så här är det hela vinterhalvåret...suck! Jag är fast i nässpraysträsket igen.


Igår kväll vara jag ut till min kära faster på "syjunta". Vi hade julklappsutdelning och jag fick ett par sköna tumvantar :). Precis vad jag behöver.

Vi drack glögg, åt gott och pratade mycket skit. Precis som det ska vara ;).

På väg hem fick jag ta vägen över Almunge eftersom Michelle vara hos några kompisar där. Hon har misskött sig två helger i rad så denna helg hämtade jag upp henne. Det är inte lätt att vara tonårsföräldrer måste jag säga. Jag kommer ihåg hur jag själv var och det gör saken inte bättre.


Lillebror fyller 30 år på måndag och ikväll har han fest. Vi kommer att åka dit, men blir inte kvar så länge eftersom vi har Martin med oss. Skönt på ett sätt eftersom jag fick nog av alkohol förra helgen....den resan ska jag inte skriva om här för det var riktigt jobbigt ;). Jag kan bara säga då här, det var inte kul att vara i mina kläder i söndags.......och man har ju bara sig själv att skylla.



Söta lilla Gizmo. Min fasters vovve.

  

Ovido - Quiz & Flashcards