Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Eva - 21 december 2009 22:41

Martin mår inte bra lilla stackaren :(. Han har feber och näsan rinner. Febern var uppe i 39,7 som högst idag och då var det lite läskigt. Jag skulle försöka få i honom en alvedon supp, men så fort jag la honom er så blev han helt hysterisk. Johan fick hålla medans jag gav honom det och sen fick jag inte på någon blöja utan fick ta en Up and go eller vad det var och dom brukar var värdelösa. Håller en tumme på att han inte kissar ner sig i natt. Har aldrig testat dessa blöjor på natten.

Jag hoppas han mår bättre i morgon, i varje fall att han blir bättre till Jul. Det skulle var typiskt annars.

Själv är jag trött som tusan. Jag har suttit och kolla på objektiv, filter och närbildslinser till min kamera, men man är ju inget proffs på detta precis så jag försöker sätta mig in i hur allt fungerar. Jag har till och med börjat läsa lite om hur min kamera fungerar....hehehe...kanske dags :). Önskar att dygnet hade fler timmar så jag hann med lite "hobby" också.

Det får ta den tid det tar. Dom byggde inte pyramiderna på några dagar heller ;-).

Nej, nu är det nog dags att krypa ner i sängen, som vanligt är jag hungrig så här på kvällskvisten, men ska försöka strunta i magens kurr och gå och lägga mig ändå. Ingen kvällsmacka här inte.


Natti natti på er.

Skapa flashcards