Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Eva - 20 december 2009 22:39

Tack Ni söta och rara för alla "Krya på dig" som jag fått.

Jag är mycket bättre, har dock en envis nästäppa som inte vill släppa.

Jag var hemma hela veckan förutom i fredags då jag var tillbaka igen.


Nu är vi nästan klara med alla julklappar. Jag och Michelle var iväg idag och handlade några saker till Martin och till min mamma. Nu är det bara en grej kvar till Michelle och sen till svärföräldrarna. Skönt!

Hela förra veckan gick liksom bort när jag låg hemma och kurerade mig.


Hoppas ni haft en bra helg och att ni inte julstressat för mycket. I fredags var vi till sambons föräldrar och gratulerade svärfar som fylld år. Sambons syster med barn var nere från Nusnäs och hälsade på och det var jätte kul att se dom.

I lördags var vi först till min mamma och firade henne, hon fyllde också år i fredags och efter det åkte vi till Cilla och Henke. Vi fick jätte god mat och senare på kvällen åt vi smörgåstårta. Mums!

Det är så skönt för Martin är inte alls blyg längre, han springer omkring som om han vore hemma och bryr sig inte alls om någonting. Helt perfekt.

Vi skulle sova över där så Cilla hade kånkat upp Vildas gamla spjälsäng från källaren och nu får den stå kvar eftersom vi ska sova över där på nyårsafton också. Martin somnade i sambons famn på kvällen, men senare när vi spelade kort så vaknade han helt hysteriskt och det spelade ingen roll vad vi gjorde för han bara skrek. Vi fick turas om att gå omkring med honom, men vi fick hålla på jätte länge. Till slut somnade han i Johans famn i fotöljen.

Kl 6 i morse vaknade han jätte ledsen igen och då gick Johan upp med honom och satte sig åter igen i fotöljen och då somnade han om och sov sedan till kl 9. Han var helt slut efter nattens uppvak.

Martin är lite snorig och idag har han haft feber så det var nog därför han var så ledsen i natt lilla stackaren.

Nu har han fått alvedon så vi håller en tumme på att han sover hela natten.


Tjingeling



  

Martin äter glasspinne för första gången.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards