Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Eva - 13 december 2009 15:37

Vaknade upp med ont i halsen och var jätte täppt i näsan. Jag nyser hela tiden och snoren rinner. Skit också! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk denna vecka eftersom det är massor att göra på jobbet. Tack å lov att det finns Ipren och nässpray. Min fasa är att jag ska få sån där rinnsnuva, då går det inte att vara på jobbet. Jag får sätta upp en skylt på dörren där det står KARANTÄN eller någon...hehehe.


På onsdag ska vi till Martins förskola och hälsa på. Vi skulle fylla i ett papper och ta med och sen skulle vi berätta om Martin. Hoppas jag mår bättre då så att jag verkligen kan följa med.

Det blir nog spännande för Martin att börja på förskolan i januari. Det är inte långt dit nu.

Sen börjar det, vård av barn var och varannan vecka. Det ser jag inte fram mot. Både sambon och jag har ansvarsområden på jobbet och det är inte alltid vi kan vara hemma, men det löser sig väl på något sätt.

Får dom bara igång min dator så att jag kan jobba hemifrån så blir det nog inga problem. Hm....önskar att den vore klar nu ifall jag blir sjuk.



Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards