Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Eva - 16 december 2009 22:56

Jag är sjuk :(. I måndags skulle jag hem och passa Martin en stund för Johan skulle iväg på ett ärende, men sen åkte inte jag tillbaka till jobbet för jag mådde skit. Näsan rann och jag kände mig allmänt risig.

Igår låg jag under en pläd i soffan i stort sett hela dagen förutom när jag tog en Ipren och försökte jobba lite hemifrån. Idag behöver jag inte snyta mig var femte minut, men nu har jag fått hosta istället. Riktig rethosta så det känns som jag håller på att hosta upp lungorna när jag hostar. Usch!

Jag funderade ett tag på att jobba i morgon, men jag vet inte ännu. Man skulle nog behöva ta det lugnt lite till. Ingen tackar en för att man stoppar i sig Ipren och sliter ut sig totalt. Nej, vi får ser hur det blir och hur hostan är i natt. Man kanske inte får sova någonting alls :(.

Jag ska hälla i mig lite cocillana (stavas?), droga ner mig totalt så kanske man somnar ovaggat ;-).


Tjingeling


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards