Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Eva - 12 december 2009 21:53

Igår bytte företaget namn. Det var ganska vemodigt :(. Efter lunch talade först vår VD och efter det hade vi städning. Det var pennor, block, brevpapper, kuvert  och annat med den gamla loggan som skulle bort. Det blev ganska mycket och vi fick ta hem en del saker. Vi fick nya pennor och block med det nya namnet. Det kommer kännas lite konstigt att använda allt nytt på måndag. När vi hade städat så fick vi lyssna på ett föredrag om varför den nya loggan ser ut som den gör, vad vi har för mål osv.

Sen hade vi avtäckning av nya skylten och nya flaggor hissades.

Nu går det inte att förtränga att vi inte är samma gamla härliga företag längre, men vi ska försöka hålla den gamla andan i det nya.

På kvällen var det firmafest. Det serverades julmat och god dryck.

Det var riktigt kul.


Jag hade köpt en ny klänning som jag blev riktigt less på. Den vred sig till vänster och jag fick dra den rätt hela kvällen. I morgon ska jag åka och lämna tillbaka den för jag kommer aldrig mer ha den på mig eftersom jag blev så arg på den. Jag måste få lämna tillbaka den även fast jag använt den en kväll.


Martin sov hos min mamma i natt och det hade gått ganska bra. Han hade vaknat några ggr i natt men mamma gav honom nappen och då somnade han om.


Nu funderar jag på att gå och lägga mig för jag är trött efter gårdagen. Jag var inte bakfull när jag vaknade i morse och det var jätte skönt. Jag lider fortfarande av sviterna efter förra gången så jag tog det väldigt lugnt ;-).

Det blev vatten i massor istället.


Natti natti på er.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards