Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Ingen allergi

Av Eva - 5 juni 2009 13:18

Nu har vi kommit hem från läkaren. Han trodde det var en virusinfektion som satt kvar efter Martins förkylning och ögoninflammation som han hade för ett tag sedan. Nässelutslag brukar inte uppstå av föda eller något annat utan oftast är det en virusinfektion. Skönt att höra. Jag sa att vi hade katter hemma, men då sa han att det struntar vi i denna gång. Tydligen är det inte vanligt med nässelutslag vid kattallergi.

Detta kunde hålla i sig några veckor och försvinner det inte så skulle vi ta kontakt med läkaren igen.

Vi fick Tavegyl som ska lindra klådan när det är som värst.


Nu ska jag packa för att dra till stugan.

Tjingeling

 
 
Ingela

Ingela

5 juni 2009 15:51

Skönt att det inte var någon allergi.
Ha så skönt i stugan i helgen.

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

5 juni 2009 18:33

Åh vad skönt att läsa detta och hoppas du slipper använda medicinen och det inte poppar upp igen.
Massor med kramar och ha en fin helg i stugan nu också.

http://sancha

 
Jennie

Jennie

5 juni 2009 19:57

Vad skönt att det inte verkar vara allergi! Hoppas utslagen försvinner som doktorn sa.

http://jtv.bloggagratis.se

 
Magnus

Magnus

5 juni 2009 21:14

Skönt. Ha en bra stund i stugan.

http://mj.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

5 juni 2009 22:57

Vad skönt om det är så!
Kattallergier är väl mest astma? ELler kliande ögon. Äh, jag vet inte. :-)

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
♥ Jempajenny

♥ Jempajenny

8 juni 2009 11:13

Skönt att det troligen inte är allergi!

http://jempajenny.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards