Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Eva - 18 juni 2009 22:59

Nu är jag vid stugan. Mamma, B och faster M är här också. I morgon kommer Johan, Michelle och Martin hit + en massa andra släktingar.

Ni får ursäkta, men jag kan inte gå in på era bloggar och titta och kommentera för det är så fruktansvärt segt att jag knappt kan blogga.


Det gick bra att tatuera mig, ni kan se resultaten i inlägget innan. Jag var tvungen att mms:a bilden för jag kunde inte ladda upp den.

Den ser större ut än vad den är och min rygg ser jätte konstig ut, men det är för att jag sitter lite konstigt.

AD INFINITUM betyder " I det oändliga" och MCML VIII V är pappas födelsedatum i romerksa siffror. Sen är det Lejonets tecken i mitten.

Det gjorde ont som tusan och det är nog sista tatueringen jag gör ;-).


Nu ska vi sova.

Natti natti


Av Eva - 18 juni 2009 22:53

99 mms gruddelin

Av Eva - 18 juni 2009 12:26

Nu har jag handlat allt till helgen. Det var inte så mycket folk ute faktiskt.

Dom flesta har kanske varit smarta och redan handlat allt.


Jag börjar bli nervös inför tatueringen. Det var 16 år sedan sist så jag kommer inte riktigt ihåg hur det kändes, men ont gör det.

Nu får jag chansen att visa upp den för några av pappas syskon i midsommarhelgen.

Jag ska ta en bild och lägga in här sen.


Tjingeling och Trevlig Midsommar

Ovido - Quiz & Flashcards